15 december 2011

Tänker på dig varje dag, varje minut


Dreams can come true.

Människor undrar över Dasthy vad ska hända? Ska jag köpa honom? Och isåfall vad händer med Happy?

Svaret är VET INTE! Vi vill köpa honom, väntar bara på beskedet från pappa, och han är jäkligt trög. Happy vet jag ingenting om, jag försöker låsa ut allting, leka att det inte händer. Han är min älskling, min baby, mitt hjärta, mitt allt... Men jag vet att dagen kommer då vi inte kommer längre, och det finns bara en häst som kan ta hans plats den dagen, och det är Dasthy. Och han är nu till salu, NU inte om vadå 2 år? Kan inte vänta... Det sliter mig i tusen bitar att veta att kanske behöva sälja honomm och jag vet att en liten del av mig kommer att dö om han försvinner. Vill inte ens tänka tanken...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar