09 december 2012

Dålig bloggare

Har jag blivit en en gång i veckan bloggare? Nej usch såna gillar jag personligen inte så värst mycket, inget illa menat men gillar små updates varje dag och inte mega långt inlägg varje vecka. Orkar aldrig läsa sånt, nej inte Linnéa stil alls. Korta och intressanta inlägg med bilder, tummen upp!

Nej asså veckan har varit hektiskt på allvar. Jobbar så gott som varje dag och jag tog studenten på onsdagen, och har varit ute och firat, försökt hinna träna och så ute igår igen. Pust! Tur att man inte har någon polle vid sidan om just nu.

Men på tal om hästar så ska jag åka till Åbo om någon vecka och provrida mitt möjliga projekt, jah! Kulkulkul, kan inte beskriva min längtan att bara få sköta om en häst och typ sätta på ett bar benskydd!? Saknar till och med att kratsa hovarna! USCH.

Nja men vad mera? Jo fick en ipad till studentgåva så via den kan jag uppdatera bättre sedan (hoppas jag).

Tessan lever livet i Karis ute i heldags hage och gosehö, hon stormtrivs där bra och det känns riktigt bra att hon står där för tillfället, super skötsel har hon där, kunde inte bli bättre.

Väntar på att januari ska börja, vill börja kolla efter min egna häst, har några som hag är supersugen på men vi får se. saker och ting kan ta tid. Vill ju ha mina egna och inte bara en lånehäst, inte för mig.

Är verkligen sjukt trött idag, kom hem halv 6 på morgonen tror jag och sov riktigt dåligt, men ska ut och äta kinamar med killen så det möjligtvis piggar upp, hoppashoppas!

Juste varit och färgat håret än en gång, fixat mörkare för att börja uppnå det slutliga resultatet, men sånt tar tid då man färgar över rakt från typ platinablont hår så färgen fastnar inte som den ska, men I'm getting there!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar