15 december 2012

Long time no see

Hehehe har skrivit massor av halva inlägg men inte lyckats publicera då min egna dator inte funkar så måste använda berts, och laddade igår ner appen på Ipad:en så har inte precis hunnit. Men veckan har mycket gått ut på att jobba och träna och är så nöjd då jag verkligen börjar få träningsresultat nu! Jaj! Men idag är det fettodag tillsammans med Bert och vi ska och kolla på Hobbit på bio har ju totalt ÄLSKAT sagan om ringen när jag var yngre så det blir yber najs.

Tessans skor togs bort igår då hovslagaren tyckte att det var det bästa och hon fick massor med beröm för att vara så underbar och kelig, mysgrisen! Men allt är bra med henne och hon lever livet med heldags utevistelse och superskötsel, så skönt!

Nu har det kommit en till häst på G som jag ska ha som projekt, antingen den ena eller den andra så kul! Men har en häst jag är så fäst i som jag vill köpa sedan efteråt, gosh!

Jag är inne och kollar hästgrejen varenda dag ungefär, finns så mycket jag vill köpa någongång lite smått och gott. Har iallafall tänkt införskaffa Scapa schabrak och luva, nom i antingen ceriserosa eller lila då det ska gå ihop gött med mina nya Jinstirrups!


Igår var jag förresten ute (nykter) och det var väl okej, ställer var vekrligen ingen höjdare och jag bara frös och var trött, men nu när jag har sovit så känner jag mig bättre och har värsta muskelvärken från träningen igår, usch vaknade av värken. 

Lite bilder från senaste dagarna:















Hehe




1 kommentar: