03 december 2013

Några sanningar

- Jag gillar inte rött kött, äter det sämre och säkre för varje år, får sånt obehag! Höna och fisk går, malettkött ok


-älskar dagar som är hästfyllda,från morgon till kväll! Mysfaktor 100.

- är galet sockerberoende och kan äta hur mycket som helst, seriöst! Alla blir förvånade

- min "hästfamilj" ska utökas

- dricker jag alkohol så kan jag nångång dricka massor och nångång lite

- jag är en äkta hästtjej, jag älskar hästar! Tycker faktiskt att ridningen är det tråkigaste av hästeriet

- Dejten har gjort mig modigare i ridningen, kunde vara riktigt rädd förr

- jag tränar mycket

- jag är en vanemänniska, trivs sällan med förändringar

- Gillar inte egentligen hundar men älskar vår

- Min kroppstemperatur är alltid ca 35 grader vilket gör att jag fryser hela tiden

- fyfan jag såg äcklig ut 2011, när jag inte mådde bra





Så mycket bättre


1 kommentar:

  1. Är också en ÄKTA hästtjej.. Finns inte så många sådana kvar tycker jag! :o De flesta vill bara rida och bryr sig inte om sysslorna runt omkring..

    SvaraRadera