13 december 2013

shaloooom

Så dålig dag, känner mig så kränkt typ av alla just nu? Lärare, familjen etc. Suck! Alla är på mig från alla håll, försöker så mycket men alla är bara jobbiga. FML! Nejdå, idag är det fredag och ska göra ingenting... Inge party förrän nyåret, punkt slut ska hållas! (var ju ute förra veckoslutet)

Dejten är mega-knäpp just nu, hon hoppar åt alla håll när man longerar henne! Stegrar, bockar och hoppar framåt och kastar frambenen spikrakt fram? Hon är för konstig alltså. På måndagen får hon som tur sin andra shockwave, ett steg framåt liksom.


Har typ inget att säga, är så sur för tillfället. Ingen kan spela på min sida. Jag måste hålla ihop allt överallt hela tiden för att något ska funka, och så kommer någon och drar handbromsen i, HELATIDEN! Har gett upp, men det hjälper inte? För jag får ändå skit! Grrraurrrr.

Anna, Jag och Yassu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar