01 juli 2013

1.7 min födelsedag

Hippi hurra min födelsedag! Jag är officiellt inte tonåring mer, jag är 20! Detta är så sjukt, känner mig som 14 typ någongång. Men neheh jag är vuxen, skål för den! Nej fy tänker aldrig mera festa nu. Satsa 110% på Dejten nu, världens finaste. Imorgon hoppträning, hoppas jag kommer dit då min bil har gått sönder! Skitstörande, slapp därför inte till stallet idag överhuvudtaget, och jag som skulle busa i skogen... Menmen en vilodag är ju inte fel nu när nästa vecka kommer att vara hektisk och jobbig.

Samtidigt som jag är glad är jag väldigt ledsen, någon har gått bort för tidigt, en riktigt fin en. All styrka till er som kämpar nu... Mina ord betyder inget men ändå, kämpa på och vi tänker på er. Världen är för orättvis, det har jag också känt på. Men inte nära heller så här! Men kämpa nu...

Nu ska 20 åringen gosa ner med sin kille, hejdå hörs med bättre nyheter imorgon hoppas jag!

2 kommentarer:

  1. MIN bil. Inte din, morr. Men grattis till vuxenheten :-)

    SvaraRadera
  2. Tack vännen <3 även om jag inte svarar på allting elr vet vad jag skall göra av allt detta, så uppskattar jag varendaste en liten tanke som skickas åt mig och vårt team som nu gått i kras. tack <3

    SvaraRadera