02 juli 2013

up and down

Är väldigt glad men samtidigt down, så mycket händer liksom. Ja igår hade jag födelsedag, fyllde 20 blev vuxen, såg att jag kommit in i skolan jag ville, hoppade 110 trippel på Dejten, var på borgbacken med Johanna, sörjde kompisens häst, sörjde att den jag älskar mest i hela världen lämnar mig om typ 1 månad för vadå 5 år. För mycket känslor som jag inte kan hantera just nu. Mycket lycka och mycket sorg, allt i ett enda virrvarr. 

Hoppade Dejten igår, hon var inte sig själv och det har hon inte varit på de 3 senaste gångerna. Tränaren sa att ta en massör så att hon får sina muskler kollade då hon säkert har en hemsk träningsvärk när hon har utvecklat så mycket muskler på en så kort tid. Inget farligt, men hon känns lite konstig. Idag kommer massören då och ser vad hon säger. Ja hoppträningen gick emellanåt superbra, men emellanåt käpprakt åt helvete. Hon sprang förbi en serie 3 gånger fastän vi hoppat den säkert 10 gånger, men hon sa stopp efter att jag bara inte kunde få en bra avståndspunkt till nummer två, sedan gick det när jag fick galoppen att rulla ordentligt. Vet inte, var i egen värld.

Idag vill jag bara sova, är typ känslolös. Vill bara sova nu, gonatt,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar