26 augusti 2013

Älskar dej Bebo

Dejten har fått gå i en större hade de senaste dagarna när jag varit där istället för ridning, hon har trivats så himla bra. Ha lett henne ditt och släppt henne. Hon har sprungit som en galning, gnäggat och bockat samtidigt och varit så lycklig. Överbenet är ju inget farligt så det är inget "farligt om hon håller på så". Det ska ändå bort på fredagen så, låter henne njuta av livet. Hon har varit en riktigt stolle, har aldrig sett en häst hålla på så på riktigt, bara i filmer. Liksom sådär konstant gnäggande, bockande i en stor cirkel tjuter av lycka samtidigt som hon rusar fram och tillbaka, söten!

Idag var det nya skolan för frösta gången, högskola shit! Är gammal ju, men känner mig som typ 15. Ser tydligen ut som det också då de frågade ID av mig påväg in till en bio med åldersgräns 16, suck! Jag ser väldigt ung ut osminkad och så, menmen roligt. Är liksom 20? Har gått hela dagen och mina benhinnor har lyckats bli irriterade p.g.a det. Jaha, ingen jogging för mig idag tydligen, fast jag skulle ha velat men kan inte göra dem värre igen nu... Skolan var ok, men var riktigt irriterad på slutet av dagen. Men ja efter skolan mötte jag Emma vid stockmann och vi gick till Kampens salladsbar för att äta, namnam. Efter det så chillade vi bara och åkte hem med hennes pojkväns skjuts.

Nu ska jag mysa framför TELEFONEN med min pojkvän som är i andra änden i Vasa, älsklingen min ♥ 



möff


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar