23 augusti 2013

Getting better

Gårdagen gick rätt så mycket åt att fixa ärrenden som att besöka läkaren p.g.a massor med kroppsliga besvär, ryggen röntgad, handen ska till nån expert och antagligen "rasitusvamma" i knäet, som jag gissade. Ridning är farligt ju. Sedan varjag och masserade mina ben igen och övre rygg eftersom den värker hela tiden, och japp den var ju sjuk den också. Suck! På kvällen var jag på bio med Emma och hennes pojkvän Jesse, roligt! Det var skräckfilmen The purge, inte så farlig faktiskt, fnissade mest för det var lite löjligt, men någongång blev jag skrämd. Fy! 

Nu sitter jag och vaknar upp och ska snart dra ut på en springrunda, mindre kul menmen så är det. Tänkte kanske cykla till ett ställe och springa där, när mina ben tydligen inte klarar att springa på asvalt. Suck till det också. Sedan ska Dejten skötas såklart, tänkte sitta upp idag och skritta. Får se hur hon känns. 

Men nu fettbränning för mig! Btw väntar på att du ska ringa. 



Alltså så min idealvikt!

Nians vita jeansleggings som alla hade!

Vardagslyx! Gucci♥ Och ja skrev fel på IG.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar