04 augusti 2013

Överben

Alltså ja, vet inte vad jag ska säga. Dejtens överben är dåligt, hon fick därför vila två veckor med kortisonvätska på benet etc. Därför inte haft nåt att säga precis. Som tur är det inget farligt alls, men tar bara onödig tid. Men tja, sånt är det med hästar har man lärt sig. Har iallafall skrittat henne varje dag nu en stund för att hon ska må bra, bästa är om hon bara står, men då skulle hon vara en tickande bomb så nej tack. Men har lyckats ställa av henne två dagar, wohoo!



Har typ inte orkat göra nåt den senaste tiden, på fredag var det fest första gången på LÄNGE (1 månad) och det var väl rätt så kul. Somnade klockan halv 8 på morgonen, urk. Och lördagen gick bara åt att käka godis, snusk asså...



Idag ska jag till stallet med Micaela, ska säkert vara där länge då jag är med hennes skjuts. Ska mysa med D så mycket jag bara kan, har så sjukt dåligt samvete då jag inte var där igår. Tänk hur beroende man är av ens häst? Jag iallafall. Som tur ska jag se Tessan på onsdag, saknat ihjäl mig så det värker nu! De som inte vet vem Tess är kan läsa om henne HÄR.

Vart ju på Laakso/Dahl på torsdan och kollade tävlingar med Cami, asså gud så jag vill ut och tävla mer! Men vill inte stressa henne mer nu, jag vill backa några steg nu p.g.a benet och annat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar