19 november 2013

Aldrig bara går det för oss

Håller tyst om allt tills jag vet, men de flesta vet att inget gått som det ska. Jag har fått höra under dessa dagar att D är galen och att jag inte klarar av henne. Cinna Procopé kollade på henne och sa att hon inte är frisk. Vilket jag visste då jag vet att hon har muskelvärk i korsryggen, men som bara skulle bli bättre vid hoppningen. Men nej omöjligt, hon bara stegrade genast jag gav galoppskänkeln... Min egna tränare säger att det är för att jag inte är tillräckligt bestämd, men så är det inte. Jag känner när nåt är fel, hon är inte dum med flit, sto ja men inte dum. Åker till kliniken på fredagen, har en ond aning om vad detta kan vara. Är så rädd, hoppas på bara hård träningsvärk... Hjälp...

Som tur är roliga stora saker på G som gör allt lite roligare, men Dejten är alltid number one, men nu just känns det väldigt surt och om det är det vad jag tror hon har så FAN!

1,2,3! Väntar




Hade en annan duktig ryttare uppe på henne och hon sa säkert 5 gånger att "hatten av för dig vilket jobb du har gjort med den här hästen, det är ingen lätt häst". Så ja ni som tror att jag inte klarar av henne, sätt er på varsågod. Hon har haft ont, men jag har måstat rida henne. Men nu är det så fel... Vi får se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar