30 november 2013

Oidå!

Förra inlägget skulle ha publicerats på torsdagen (hehe) men men bättre sent än aldrig va? Just nu ligger jag mätt på i sängen under täcket, är så trött och i matkoma... Nu ska jag skärpa mig! Har aldrig ätit så dåligt som bag gör just nu, bläh. Men snart börjar jag gymma igen på sats under vintern så <3 it's all good. Är som sagt i vasa hon min kille detta veckoslut, så skönt att bara slappa och mysa, och ikväll ska vi typ sitta hemma och dricka vin (medelåldersvarning!!) nej men mys! 

Har suttit och googlat runt på fina grejjer till Dejten (och *******) typ hela dagarna och har konstaterat att jag har typ allt jag behöver? Liksom va? Men lite rosa bling bling är aldrig fel jue! Stackars hästar som plågas med det. Saknar Dejten massor, hon är så fin mysfia skulle kunna ha henne i mitt rum hos mig alltid, sån kelgris! Väntar så på att hon ska bli frisk och "normal" igen, saknar den riktiga henne... Hamnar vänta tills januari iallafall men no can do, och sen är det att bygga upp henne IGEN! Suck.

Massor med stora grejer på gång, framtiden med hästarna ser ljus ut. Måste bara själv få ett stabilt liv och ekonomi. Längtar efter Tess så det gör ont också, drömmer mycket om henne. Fina princess-hästen. Världens vackraste häst...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar