10 november 2013

Lycka i livet!

Så mycket kul på gång just nu! Kompisarna i nya skolan är så kul att vara med, skolan är chill och lätt, mår bra, hästfronten är HET just nu, pojkvännen är  perfekt och allt rullar. Har ny energi just nu, innehåll finns och har massor med positivt folk runt mig, känner mig som ny!  Lycka! Tror detta var super för mig, försöker vara med folk som ger bra känsla till mig, eller "positiv energi". Som tur har jag lätt att se över "negativ energi" från folk, ja jag har mina svagheter i förhållandet t.ex då jag blir väldigt påverkad lätt. Men om nån tycker något om mig, så må tänka. Jag gör ingen illa, är bara lite fjantiga jag and I love it.
Tjohopp alltid seriös och vara lika seriös som en 40-åring. Näe tjohopp bajskalsong.

Ville bara få ut allt bra nu, ska sova och vakna upp bredvid min pojkvän och ta en tur i skogen med Dejtsson. 


P.s jag vet att jag ser ut som ett påskägg på bilderna men gött ju!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar