30 november 2013

Asså mega-yolo

Livet snurrar på Sitter just nu på tåget till vasa och har gett upp med försöket att sova här då det helt enkelt är omöjligt, argh. Så blogga som jag inte ens gör? Och som ingen knappast läser mera. Dejten vila två månader, f*n otur på otur. Äter skräpmat och är sjuk så jag inte kan röra på mig. Mår illa av tåget också, negativt idag. Näh men annors är väl allt bra, planer med allt här och där. Allting bara tar sån himla tid, och är den mest otåliga typen i hela världen. Så passar mig inte alls. Får väl försöka vänta. I vasa ska jag vara med pojkvännen och antagligen bara ta det lugnt. Nu när alla hästar man har är oridbara så är det riktigt trevligt med lite lov från allt. Hoppas bara jag skulle få se lilla P snart...

                                    

                                         Haha så ful, bacon jag hos Anna förra veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar