09 april 2013

sakta men säkert framgång

Haha låter så dumt alltså, men är superglad för jag och Dejten hopptränade idag och vi avslutade på 1 meter och det kändes så bra! Det är ju ingen höjd, mn det är tredje gången jag hoppar henne och de andra gångerna har vi hoppat typ 60-80 så det var ju redan ett steg uppåt. Men bra gick det och idag satt allt! Vågade rida henne ända fram till hindret, ta halvhalterna för att få det där jäkla sista steget, så det kändes verkligen super! Tränaren gav jäkligt bra feedback också. Känns mega toppen, nu ska jag aktivera kroppen och dra till gymmet, fastän jag känner mig seg som en mask. 


Suger btw när vi nu har detta herpesviruset i finland så man kan inte åka någonstans, skulle vilja tävla snart, men det är ju inte en möjlighet. Man vill ju inte dra på sig någon jäkla herpes och smitta alla andra, usch fy.

Nu dö på gymmet -->


Fjutten i tyskland <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar