02 april 2013

bajskorv

Ligger i sängen igen, död och sjuk. Drog mig ändå till träningen på stallet imorse. Gick rätt bra, hoppade supersmått typ 60 cm, mycket teknik. Dejten var duktig men jag typ mega sög, tränaren sa att jag inte får vara så "perfektionist" av mig, men det är svårt. Dejten var iaf duktig som hoppade allt fint och duktigt. Fick riktigt bra känsla på vissa språng då jag vågade klämma in det där sista steget, då var det suveränt. 

Nu har jag surat hela dagen eftersom jag inte får träna alls, inte på gymmet eller spinning. Och jag som brukar träna sådär 4-6 gånger i veckan. Jäkla skit. Noja hälsa före träning I guess. Är väl fet på sommaren dåe, jeesus.

Lite bitter idag, hoppas på bättre dag imorgon. Vill vara bra på allt och känner mig sådär superbajs nu.





P.s jag tänker ta lån och köpa mig en till häst och en gård och gå miljonärskola för att bli miljonär. Punkt.

2 kommentarer: