23 april 2013

Tack för dina fina omtankar :D

"tyvärr måste jag säga att din smalhet inte är mera vackert, din kropp ser inte mera frisk ut, en kvinna skall ha former!"

"ganska äcklig bild på dig dendär första..du är för smal."

"du har problem med ätande och tränande = inget liv. Och tro mig, du är absolut FÖR smal och vad är din ''drömkropp'' förresten?"

"vilken somhelst läkare kan säga att du har problem. Dina ätstörningar har förflyttats till ''motionsstörningar'' och du har tvångstankar med din kropp. Dethär är helt riktig fakta"

Det är supersnällt att du oroar dig så mycket för mig, hihi, Utan orsak dock. Tack för awtt jag är äcklig, oformlig, för smal och något annat kanske? Haha, men vad bra att du är perfekt då och super att du inte är jag då som behöver "lida" över min *hihi* oformiga kropp. Det roligaste är att jag tycker du gott kan fortsätta analysera mitt liv då jag ligger tillsammans med mina kompisar och gapskrattar åt dessa kommentarer när jag får dem, de gav mig skratt-tårar igår för "en kvinna ska ha former!" och "tyvärr MÅSTE jag säga". Tackar tackar läkaren som bara måste säga annors 1. Dör jag 2. Så pissar du på dig av irritation. 

Kan också klämma in att det finns något som kallas datorns ip-nummer och nätmobbning som är emot lagen.

Men nej, fortsätt på bara för p.g.a. dig hade jag världens roligaste kväll igår haha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar