16 april 2013

bert

Inte haft tid att uppdatera alls, förra veckan gick till att jobba massor och att kämpa med Dejten som jag sedan fattade att var sjukt låst i ryggen. Igår var sadelprovaren hos oss och konstaterade att sadeln satt väldigt bra, men att den ska stoppas om här o där för att platsa Dejten perfekt, det är ju Tess gamla sadel. Vilken tur man någon gång kan ha!

Idag var massören här och hon sa att Dejten var riktigt låst i bogarna och i "de långa ryggmusklerna", skönt att få en förklaring på varför hon varit så konstig den senaste veckan. Hon gav henne laser och masserade, och hon kände att efteråt så hade det redan löst upp sig bättre. En gång till skulle hon komma iallafall, chill.

Igår tränade jag mega pass på gymmet, först spinning och sedan bodypump (som inte var så bra och fattade precis varför alla Personal trainers säger att det ger platå effekt efter ett tag), men noja i armarna kändes det då jag inte satsat på dem på länge, men benen som jag verkligen hårdtränar (benpress 160 kg) så kände typ inget.  Tränade sedan även på själva konditionssalen. 

Idag skulle jag ha sprungit men bestämde mig för att vara duktig till mig själv och inte göra det, bara för att jag ska kunna göra så om jag vill och inte vara "hysterisk", stolt! 

Imorgon igen longering av min älsklingshäst, och på fredan rider min tränare och på fredagen även läkare. Suck. 

Nej men nu ska jag mysa ner mig hos alá boyfriendo. Mys! Imorgon blir det spinning en timme och plåga alla muskler som finns muahaha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar