07 februari 2013

Ändrade planer

Ändrade morgonens träningsplan då jag faktiskt fattade att man kanske inte skall plåga sig själv, ens enda sovmorgon för att träna mina "förbjudna 6 gånger i veckan". Njeh, får se med kvällen istället. Har ju första jobbturen idag på nya stället nu så får se när jag slutar. Hinner jag/orkar jag drar jag antingen till gymet för att träna muskler/spinning/springtur. Klarar inte riktigt av att bara sitta still liksom. Men får se, kan vara att jag tar min vilodag då, ska enligt Personal Trainern vila två dagar iallafall så... 



Måndag: spinning + hela programet
Tisdag: Spinning + hela programet
Onsdag: Spinning
Torsdag: NÅGOT/LEDIGT
Fredag: PowerStep + ben, armar, sida och mage.
Lördag: LEDIGT/springtur (beror på idag)
Söndag: Shape + ben iallafall


Fy, känner mig lat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar