09 februari 2013

stressdag

Asså gud säger jag bara, hela kroppen värker och värst fötterna. Vaknade sex idag för att vara på jobbet 8, bussen var sen så måste springa och byta om, stress. När jag skulle hem kl.15 så gick jag i stort sett igenom hela alberga för att hitta min busshållplats- lyckades inte. Sprang från buss till buss tills jag hittade en som skulle till nihtisilta för att där byta, den stannar mitt i något industriområde och säger att det är sista hållplatsen, chauffören pekade och sa lite ironiskt "haha, börja gå". Gick kanske 40 min tills jag hittade en buss, böt buss och kom äntligen hemåt.

Är utmattad nu, vet inte vad jag gör ikväll alls. Vill bara ha mera mat, är hungrig/illamående hela tiden. Men ska snart äta hemgjord pizza, gott för jag dör...

Har fyra saker på gång: 
1. Beställde hem en ny SPECIELL jacka ♥
2. Har ett par nya ridstövlar på G 
3. Ska tillbaka till ♥-jobbet för en månad!
4. Sportlovet, skjuts, tyskland, 4-hovar.

Ska nu kika lite igenom era bloggar, är väldigt intresserad av er, fortsätt läsa min blogg om mitt berg-och-dalbane liv!

Är det något speciellt ni vill läsa om?

Peace, nej bara lite fjortis



1 kommentar: