12 februari 2013

Jag drömmer om...


  • En häst jag vänder som på en femöring inne på banan som hoppar allt jag styr på
  • En glad framtid utan en massor mindfucking som tar 97% av min tid
  • Att Tess skall bli frisk så att hon kan ridas igen
  • Att ha min drömkropp
  • Att ha det perfekta jobbet jag trivs på
  • Att människor tycker om mig som jag är
  • Att få starta i horse show en vacker dag
  • En gnutta tur i livet
  • En hjärna som inte motarbetar mig själv
  • Tid
  • Lojalitet
  • Pengar som man kan använda
  • Att drömmen slår in...
  • Att känna sig viktig
  • Att allt löser sig
  • Att hoppa med Tess igen, banor på 130 (händer aldrig)
  • Att tävla, hoppa, riktigt högt! 
  • Att lyckas
  • Att få hem min ponny igen en dag



1 kommentar:

  1. Kan du sätta en bild hit om din drömkropp? :)

    SvaraRadera