13 februari 2013

Morgonspring

Vaknat kl.6 för att springa före jobbet, gick väl sådär, min kropp funkar liksom inte på morgonen. Kan inte spinga 40 min utan paus på mogonen, men kvällen springer jag lätt utan en enda. Dunno vad det är, men ger mig halvt med det nu.

Nu ska jag iväg till jobbet och jobba från 11-19. Så kommer väl rätt sen update ikväll.




Bonusbild för min nya favvo-läsare som anser jag har "Äcklig kropp" och att jag är "FÖR smal" och att jag har ätstörningar. Jaja säger så då, hahah!

4 kommentarer:

  1. vilken somhelst läkare kan säga att du har problem. Dina ätstörningar har förflyttats till ''motionsstörningar'' och du har tvångstankar med din kropp. Dethär är helt riktig fakta

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att om man inte har nåt gott att säga så kan man vara tyst. Linnéa är säkert själv medveten om sina problem. Här på bloggen behöver man inte kommentera sånt som gör en ledsen.

    "vän"

    SvaraRadera
  3. Men kom igen era anonyma fjantar, i ett grått land som finland var dom felsta motionerar helt fö lite kan man väll vara glad om nån gör de. Linnea e såååå mycke gladare o mer välmående än när hon hade anorexi, hon ler, drömmer o njuter av live igen. Hon har en fin kropp me muskler istelle fö bara ben som syns. Så låt henne va, de tar väll tid att komma över hela sjukdomen o allt o linnea e på bra väg. Så stäng datan, stig upp ur soffan o gå o motionera själv om ni e avundsjuka.

    SvaraRadera