06 februari 2013

zero

Ligger hemma i sängen och kollar ut genom fönstret. snöoväder alltså, usch! Vintern skulle kunna vara från december-januari och sen poff pang VÅR! Inte några onödoga -20 månader, nej fy. Nej men igår var jag med Emma på bio och kollade på Painajainen merellä, och gud den var rolig! Jag är världens mest skraja för  skräckfilmer som jag trodde den skulle vara, men nep wrong det var bara kul. Efter filmen rakt till pojkvännen och sova.

Idag vaknade jag 8 (!) för att träffa min personal trainer, som ja, jag hade debatt med. Spinningen minskas etc. Poop! Ska dit endå idag, så det så eftersom jag intre tränade alls imorse. Men fick ett nytt egengjort program, så perfekt! Massor med ben-mördningar och annat skoj. Så det blir gymmet igen kl.17. Sedan hem, eller något skoj. Men tidig väckning imorgon igen då jag ska morgongymma och sedan sticka på jobbet kl.15. Stress med nytt jobb och så, men aja alla andra klarar sig då kan väl jag med?

Resten av veckan går egentligen åt till att jobba och träna, inget mer. Kanske nåt kul på veckoslutet men knappast. Dricker gör jag ändå inte, så onödiga pengar.,Nejmen nu adjöss ska lägga mig en stund.


Hästsaker zero.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar