08 februari 2013

Snack

Har aldrig riktigt gillat bloggarnas egna designsaker, liksom dressyrmupparnas usch, Starrider nja men måste lyfta hatten av för Linn Olsson som har skapat mitt drömschabrak! Jag bara måste beställa hem ett sådant! Alla andra tycker antagligen att det är "too much" men inte för mig, det är P-E-R-F-E-K-T-I-O-N. Och också kul att det är limited edition så alla har inte ett sånt, men inte så stor risk här i finland heller för den delen. 



Och en annan grej, nytt jobb igår. Gick bra, riktigt bra faktiskt, alltid är det ju stress men klarade mig riktigt fint. Kom bara hem supersent alá. kl. 23. Fy. Idag hoppas jag på att inte så sent... Har dock jobb kl.8 imorgon också, vad kul Byebye life och träningen, fan vilken stress! Men ska få det att rulla på...

3 kommentarer: