17 februari 2013

Poop alltså

Åh ja! Duktiga jag, lyckades träna hela 6 gånger denna vecka! *Klapp på axeln* ändå känns det som om jag tränat 2? Gillar inte den känslan alls! Har känt mig stor och klumpig så behövde lite biffa till mig. 

Veckans träning såg ut så här:
Måndag: Spinning + gym
Tisdag: Spinning+ gym
Onsdag: Springtur kl.6
Torsdag: Gymma kl.7!
Fredag: LEDIGT
Lördag: Springtur
Söndag: Gymmet

Och man känner sig lat? Haha, nerå!

Igårt var jag och pojkvännen och kollade på bio, det var väl "A good day/way to die hard" eller något, den var inte bra, handlade typ om inget? Svårt att förklara men liksom den var "tom" för mig. Och nej inte bara för att det var en "killfilm", tro mig älskade James Bond men detta blää!

Ikväll ska jag kolla på PA hemma och sedan sova för är sjukt trött alltså.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar