01 februari 2013

Gympaus? Njeh.

Drog ju som gissat till gymmet ändå, drog en timmes spinning och lite över en timme på gymmet. Feels GREAT, men jobbigt var det ju dock som tur. Ska försöka lugna ner mig lite nu, men imorgon är det tvingad vilodag till mig själv, lördag är alltid det. Skönt! Vi drar till hööks och sådant på förmiddagen, för gissa vad som sker under sportlovet? Haha, sug på den ni. 

Nejmen ikväll så ska jag ha riktigt kul, som ni vet så har jag varit riktigt stressad på alla sätt på senaste tiden och behöver släppa loss på fredagen och I will! Tivoli kallar, dansa dansa dansa. Drar dit med Emma, och träffar väl på andra där på vägen, mega-skoj! Imorgon är det som sagt vilodag/fettodag jihuu! Blir skönt och kul. 

Nu sorry måste jag äta efter träningen och börja fixa till mig, shalom! Ha en jäkligt bra fredag och kom till tivoli så kanske vi ses, haha! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar