12 maj 2013

Livet mega-leker


Allting är 100! Sommaren är här, låg igår ute och solade med alá pojkvän i flera timmar, det var stekhett och jag bara njöt. Jag är glad över min framgång nu. Började träna i November 2012 och människor sa att jag skulle ge upp med tränandet före sommaren, nepp jag har hållit mig fint i dessa månader och resultatet talar för sig själv. Jag är sjukt nöjd nu. The only way is up nu. 

Dejten var superduper fin igår. Vi tränade på distans med 17 meter att rida över bommar. vi kom in i lite samlad/normal galopp då tryckte vi in på fem väldigt bra. Sedan övade vi på att få in 6 steg och sedan gasa på 4. Wow vad bra det gick! Är alldeles till mig! 6 Steg satt sååå bra iallafall i vänster-varvet, lite svårare hade jag i höger då jag själv sitter sned där och har svårare att inverka, men gick så bra sedan. Roligast tyckte Dejten att det var att få rulla in på 4, haha där gick det lite väl fort efteråt. Nejmen är så glad att känna att "hej jag kan påverka stegen" för en gångs skull liksom. Lycka. 

Igår sprang jag på kvällen och lite på morgonen i skogen haha, idag är det spinning som gäller. Jao, är lycklig! Nu kinamat och sushi, det är jag värd. 







1 kommentar: