05 maj 2013

nervositeten släpper

Festen var super på fredagen, kul att inte alltid vara i nån bar, bläh. Nej kul kväll med kul folk bara. Jag gillar! Gick rätt sent, dunno när vi var hemma mellan 4-5?


Lördagen så var jag ute med bebo och äta först gott gott gott. Och kvällen spenderades på stallet med MIN häst (feeling good). Hon är ju då vaccinerad nu på fredagen så vi ska ta det riktigt lugnt några dagar, så igår red jag henne i skritt på uteplanen en halvtimme, flyttade och ställde hit och dit. Hon var rätt bra faktiskt. Hennes ben var riktigt bra inte varmt och inte svullet, alltså det är ju bra, hon gick igenom granskningen men såret sitter på en "böjled" så det påverkar henne lite ännu då det stramar i det när hon går, så hon är lite stelare än vanligt. Men nu kändes det som att vara ännu bättre. Hon har dock fått lite mugg på benet efter allt sköljande hit och dit, så ska kolla hur det ska fixas nu.

Idag ska jag igen skritta mestadels men även trav lite, och imorgon så blir det lite mer mot det normala hållet. Vi får se helt enkelt. Vill bara typ sova lite till nu, är utmattad efter ett hektiskt veckoslut och en vecka med mycket nervositet.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar