22 juni 2013

En midsommar och en förstörd arm senare

Fiasko var det ju... Haha nej då men vart lite konstig bara. Gick riktigt sent, men fick som tur komma hem med taxi, annors skulle jag väl ha bölat ihjäl mig igår. Det var endå en kul kväll, men mindre kul var att jag föll när jag sprang och slog upp handen, så det liksom stack fram "kött". Det förstörde rätt mycket då smärtan var olidlig verkligen. Och inte för att tala om idag... Har handen inpaketerad för att inte riva upp såret ännu värre och för att inte skrika till varje sekund då allt gör ont. Kan inte skölja det, då brinner det i handen 2 timmar efteråt. Och nu också med bandaget, men vågar nu liksom bättre vara då det är skyddat och inte behöver akta den hela tiden. Dock kan jag inte räta ut mina fingrar...

Men ja som ni förstår så har det varit en lugn dag idag för mig, att rida eller springa är inte ens att tänka på. Skulle inte kunna sadla, hålla tyglarna (!!!) få på handskarna o.s.v. Usch! Och springa kan jag inte då jag inte kan/vågar röra armen och bara kan ha den rakt framåt typ.

MenMen, imorgon måste jag rida och vill verkligen! Då jag har hemsk abstinens, var ju igår men ändå... Vill komma tillbaka till rutinerna, men jävla hand... Och skulle borda hoppa på måndan? Det TÄNKER jag göra., på nåt sätt.


Har massor med små sår också, tummen är också ett riktigt köttsår...

Dejten i skogen igår

voilá




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar