28 juni 2013

Jomen tjena

Alltså puh en sån vecka! Idag är redan fredag? Vad hände där liksom? Veckan har bara rullat iväg, men har verkligen varit en livsnjutare nu liksom. Onsdagen var storslagen, fest på schemat hos min kära kille med underbara vänner. En riktigt lyckad kväll alltså, massor med kompisar och massor med skratt och fjanterier. Tack till Kajtu, Hennu, Maria, Cami, Johanna och alla andra, guldvärda! Vi lyckades t.o.m. simma med Maria? Vad händer där också... Jaja. Men mega kul kväll, men lade mig först klockan 6 på morgonen så torsdagen gick mestadels bara till att sova och chilla på soffan tramför tv:n med animal planet (älskar!)

Igår hade jag typ slocknat på soffan för flera timmar, inget minne av det dock. Men sov ändå till klockan 12 idag och det var så skönt. Efter väckning så var det morgonjoggning, gick skit haha. Jäkla benhinneinflammation. Efter det var jag en snabbis på hööks och köpte ett shcabrak och en grimma då Dejtens alla andra är kokheta fluff på sommaren eller alldeles solblekta. Nu ska jag iväg till stallet (som man inte varit på på två dagar...) och make it up till Dejtos. Sen möjligtvis en sväng till Saunalahti och sen till Lina senare.

Imorgon är det Johannas officiella födelsedagsfest, party on igen tydligen, men det blir säkert jätte kul! Vi har iallafall alltid kul. Så hoppas på mycket kul. 

Nej nu ska jag iväg, tjabaloo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar