16 juni 2013


Min prinsessa, damen el Tesso! Hon är min flickvän, min bästa vän och snyggaste i stan. Får se om hon får en baby eller ej. Annors får det blir ett återbesök och lugna turer för damen min. Det ska jag se till, snart vilat ett år, shit länge sen man satt på älskligen.


Min beebis, Dejten alá fjanto. Världens sötaste fjantponny, en häst som en gummiboll åt alla håll, hellre uppe i molnen än nere på marken. Hästen som får mig att skratta med sina fjantigheter, häst som det står Linnéa-häst skrivet över. One in a million. 

Är så glad att få ha dessa två älsklingarna, fastän jag inte ha sett min bebo nr.1 på länge. Men hon står ju hos min tränare så hon är i bästa händer. Men efter resan så ska vi dit, älskade prutten.

Btw jag.


1 kommentar:

  1. El Tesso är inte pregnant ännu, har så oregelbunden hrm, menscykel eller nåt liknande.

    SvaraRadera