28 februari 2012

Att anta nya utmaningar och klättra uppåt

2010 var okej, 2011 bra och 2012 KANON. Hoppas jag. 
Nya utmaningar, nya tag, stiga i klasser och kämpa ännu lite mera.

Nu närmar sig tävlingssäsongen med stormsteg och nu börjar allvaret med allt. Vintern 2011-2012 har varit en dålig ridvinter för mig. Ridningen har åkt på sidan, vanligt liv tagit över etc. Men nu CHANGE! Nu är det hårdträning som gäller både för mig och ponnyn, han börjar konditionstränas och dressyrträns för tränare igen, 
gött. Jag börjar springa för satsa på sommaren och konditionen, najs.

Har mina mål för det här året, vet vad jag vill och vet mer hur Happy fungerar nu. Hoppas det bara håller i sig. Den här hösten/vintern har han varit riktigt bra! Och hoppas det ska fortsätta gå åt rätt håll, uppåt.

LättA dressyr ska startas ordentligt, jag ska bli noggrann då allt alltid hänger på mig. LA (100 cm) hoppning ska också startas ordentligt, felfritt. Hoppas man. 

Hoppas på att få ett bra med nya utmaningar, att bli en bättre ryttare och att ha en mer utvecklad ponny nu. 

TUMMEN UPP NU FÖR 2012!





2 kommentarer:

  1. tummen upp! Jag tycker faktiskt att ni e otroligt fina tillsammans och tror att ni kommer nå era mål. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tACK SÅ JÄTTE MYCKET, DET DÄT BETYDER MYCKET FÖR MIG :)

      Radera