13 februari 2012

Sluta blogga? NEJ DÅ!

Haha neeerå!
Idag hade jag engelska hörförståelse igen, vet inte hur det gick. Har osäker känsla = inte bra. Men man kan bara vänta och se. Efter det stack jag till Lina där vi junttade oss totalt som alltid och spelade mario kart! Fun fun. Först var jag kunnon bra, men sen när Lina skulle filma mig när jag spelar så blev jag ofc sist. Och jag som skulle skryta, lätt distraherad?

Noja efter det så stack vi till Stina där jag,lina och Kajsa fixade våra abi-haalarin/overaller. Tog konstigt länge? Men var jätte kul.  Fyllde dom med olika personliga ord, citat och sånt. GILLA!

Happy vilade idag efter tävlingen, det förtjänade han ♥. 

Bilder på min coola overall!










1 kommentar:

  1. haha skrattar åt textena :D JA GISSA ATT BERT SKU KOMMA! annat kunde man ju int förvänta sej :D

    SvaraRadera