23 februari 2012

En dag med de bästa

Vaknade tidigt hos Maria typ runt 8. Sedan städade vi lite, och sedan kom jag hem och fortsatte sova tillsammans med Jackie♥. Efter det kom Maria till oss och vi chillade tills S plötsligt stod i mitt rum?! Han hade typ kommit på surprise besök, haha.

Vart sedan ett tag med S, och åkte sedan för att rida. Satte upp, gick ,travade några steg, AJ! Det bara hugger till i magen och det blir bara värre och värre hela tiden. I ca 10 minuter försöker jag rida efter det, men det slutar med att jag ligger framstupa över hans hals och håller på att dö ungefär. Så KUNDE INTE RIDA! Blev irriterad då jag faktiskt hade tänkt träna dressyr men nehe.

Är glad att jag ändå slutade för 10 minuter efter det kunde jag inte stå rakt utan typ bara ligga, medan tårarna rann. MORR.

Noja nu hemma och ska duscha for nu kommer S och vi ska träffa hans kompisar. Som tur gick mitt magont bort tillslut. SKÖNT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar