18 februari 2012

SHALALAAAA

Buu vad jag är trött nu! Gårdagen var rätt så skoj. Vart där rätt länge typ till 4 eller nåt? Så hejsan trötthet, men man får skylla sig själv. 

Hände inget speciellt bara hängde med killarna typ och pratade o.s.v Inget speciellt, var bara trött typ. Men de var chill och kul att göra nåt.

Nu har jag varit hemma nåt tag, och har bara vart på datan och tränat. Snart dusch och uppfräschning då jag allvarligt tar snuskighetsrekord snart, USCH. Och ett annat usch är att jag har mått illa i typ 2-3 dagar nu, störande... Men min kropp är på högvarv så idag kanske man tar det chill. Får se, ska väl vara med killen igen och hoppas han skulle vilja chilla ikväll. Eller inte vet jag? Kanske utekväll skulle vara kul? 50/50 liksom hela tiden. Men man får se vart kvällen för en, haha.

Happy chillade idag btw. Men saknar honom stooooooort. Saknade hunden med, men inte längre efter att den sket i mitt rum :(

Lite penkkis pics:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar