27 februari 2012

Back in BUSINESS

Ja vad kan man säga? Hade en jäkla down, orkade inte med nåt problemen bara staplades på varann ett efter ett, usch. Orkade typ justoch just prata och röra på mig ur sängen, så bloggande var det inte ens en tanke på egentligen. Men nu verkar allt ha stabiliserat sig och jag är nöjd och glad igen. 

Konstigt hur mycket en person kan påverka ens liv?

Noja, har inte gjort så mycket. Fredagen var underhållnings-barkväll för att tänka på annat, slutade ändå med att jag och Kajsa stack till en hemmafest där jag träffade S. Lördagen med kajsa,maria och S på fest. Inte mycket mer med det?

Idag red jag Happy i manegen, han var rätt bra, ökade rätt så bra, "skänkelvikade" bra och bar sig själv riktigt bra! Det har jag nu börjat jobba med, att få den högsta möjliga formen man kan få med honom. Gått rätt bra hittils. 

Nu ska jag ta min sista träning idag och sedan till S och MYYYYYS♥!


Btw tagga tävlingen om 2 veckor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar