04 februari 2012

fuck it!

Jepp bloggande zero. Har inte hunnit, kunnat eller velat. Inget att berätta?
Jo jag har inte ridit sedan jag föll av eftersom jag inte VILL. Inte för att jag är rädd, jag bara vill inte. Har ingen lust. All lust tappades den dagen, så är det bara.

Igår hade vi ABI- middag, som var skoj iaf. Vet inte hur länge vi var där, men efter det så blev det trubbel men slutade att vi for till Amarillo på efterfest och S kom med. Var rätt kul där med. Inget speciellt hände. Kom hem till honom, vaknade nästa morgon och stack och åt.

Idag har jag dålig dag igen, konstigt att så små saker kan påverka så mycket? Första gången på länge jag bara feelar att sitta ENSAM hemma och inte göra nåt. Vill inte träffa nån, tror ja... Bara typ sova. Imorgon måste jag rida tydligen, nej tack. Men saknar honom ändå men orkar inte längre bara. Ingen motivation med Happy bara, fy vad man är elak.

Och igen ett deppinlägg, men ja är nere just nu och orkar inte pretenda att allt är super.

Men här är några bilder från vår hopplektion förra veckan. Undra inte över outfiten. Gamla byxor som fanns i stallet, och kajsas tröja i brist på bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar