06 februari 2012

I'M BACK

Har verkligen inte orkat blogga det minsta, men nu tadammm nya krafter. Eller ska försöka? Aaja veckoslutet var nice, utgångar inget mer intressant än det egentligen. Igår red jag ett LYCKAT pass på Happy, var riktigt nöjd och glad efteråt och han med. NICE!

Idag var jag och skrev prov, och min sista skoldag för en längre tid, bestämt blir student hösten/vintern 2012 istället för våret. Tack så mycket Tina. Men chill då jag får nu en ledig period för att läsa på mina studentskrivningar. Nu ska jag under min lediga tid läsa, återhämta mig och träna inför sommaren. Låter bra tycker jag iaf.

Idag ska jag träna program med Happy, hoppas han är schysst då jag verkligen inte skulle orka bråka med honom idag det minsta... Man får hoppas på det bästa.

Ja juste vart på bio med S igår, vi såg tower heist och jag tyckte den var skitbra och rolig, och liksom passande för både tjejer och killar.

Alltså kan nån förklara hur det är möjligt att jag känner mig trött IGEN? Sov nyss liksom 2 timmar, jäkla sömnbrist som ALDRIG verkar vilja ge med sig.

Nu gos med monsterhunden en stund. TJATJA ♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar