15 februari 2012

The pillow is my best firend

Vart med S på stallet igår då. Happy var superkul och het! Hade mest chill alltså lååååg form och mycket lösgörande galopp. lade även in en bom vi tränade på att träffa, gick bra och han drog på som i tuuusan. Men fick honom hållen för en gångs skull!

Sedan fick jag gosiga vändagspresenter av S, och spenderade resten av kvällen hos honom.

Idag har vi chillat med honom, och nu ska vi väl snart börja dra av mot mig och där ska jag packa för abikryssningen imorgon etc. STRESS! Men hoppas det blir sjukt kul, antagli8gen blir det det också hehe ;)

Lollu ska som tur sköta Happy nu de tre kommande dagarna, och henne litar jag på till 100% så han är iaf i goda händer = no stress for me!

Nu ska jag ut o bråka med killen men shalalalaalalaaa!



P.S VILL PÅ RESA IGEN NUUU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar