11 februari 2012

You are my life

Igår var det då fredag. Hade skrivningar som gick helt okej, inte hejssan men okej. Sedan red jag Happy i en supertrång manege i typ 40 minuter, gick bra men han var lite stel i högervarvet som vanligt, men löste sig efter galoppen.

Sedan åkte jag till S där jag mådde jätte illa, ont i magen etc. Men bestämde mig ändå för att sticka ut för Kajsa skulle med och var redan påväg o.s.v. Så vi stack ut, onödigt. Hände inget speciellt, mådde bara dåligt typ, kunde inte vara mig själv och var konstig. Plus blev lite trubbel med Bf:en men ingt värre som tur då.

Så min fredag var inte nån höjdare, idag lörda så lär det bli bättre, hoppas jag iaf. Ska fixa ponnyn och alla saker för imorgon, suck måste vakna typ 5? Och har inte tänjkt vara hemma ikväll iaf! Nej tack, det är det värsta jag vet. Men man får kolla ju.

Och guess what vad jag ska bjuda på nu?

Första bilden på mej och S. 

På tiden?

2 kommentarer: