08 februari 2012

mornin' jealous?

Vaknat hos S och har ätit. Alltså chill morgon här going on. Idag ska jag träna mera program med ponnyn, stressar för söndagens tävling, då jag vet att det kommer att skita sig totalt. Och jag HATAR att ta ett dåligt resultat, hellre tar jag inget alls liksom. Vill inte misslyckas. Men det måste man nångång ofc. Måste lära mig att inte ta saker på så blodigt allvar och tänka det som en träning istället.

Igår gick till att kolla scary movie 3:an med S tills jag somnade såklart... Men skoj annors, sedan sov vi nu då till ca 11.30. SKÖNT. 

Jag feelar att göra nåt idag? Bara nåt, orkar inte bara vara hemma och sedan rida. Fy vad trååk, behöver nytt i mitt liv. Men vad skulle det vara just nu? Haha svar DASTHY (tycker jag). Jaaja har svårt att vänta men måste jue.

Ha så skoj i skolan ppl, hahahah.

14496030020427350_7oym0sch_f_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar