14 november 2012

Min dag

Busy busy busy, hade tidig väckning idag kl.7 bläh! Skulle på jobbintervju som gick riktigt bra, men jag var kanske lite "för mig själv" och var "lite" fnittrig, men det är ju sån jag är och vissa gillar, vissa inte. (får bara hoppas att han gjorde det haha) 

Efter intervjun var det att ta bussen hem, byta om och köra till Happy som skulle ridas ut, mys! Det gick superbra faktiskt! Red på i ungefär en timme eller något och Happy var sjukt vild idag, kan vara för att vintern kommer och det blåste men det var bara kul haha! Traven han tog var sjukt stor, värsta mellantraven alltså! Hade svårt att hänga med i hans STORA steg faktiskt! Några meter galopp tog vi också och han var sååå glad. Pratade hela vägen med honom, det är töntigt men han är liksom min vän, och jag berättar faktiskt  saker för honom. Knäppt va? Men ja han fick massor av kramar som vanligt, och borstade länge och smörjde sakerna etc. Vill ju att han har det så bra och fint som möjligt.

Slocknade på sängen efter att jag kom hem, och nu väntar jag på att dra till gymmet som vanligt! Idag är det zumba + PT. Jag dör, men imorgon möjligtvis helledig från gymmet, eller sedan spinning har inte bestämt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar