18 november 2012

Komma i form

Lite grejer nu då, roligt när Lina frågade någon dag sedan att "vad skriver du om nu på bloggen när du inte kan skriva om hästar?" så kommenterade Stina att "om att hon inte har något att blogga om". Så klockren alltså! Jag har ju inte bloggat om något alls på senaste tiden, inget alls! Haha men so on kan ju klämma in att vi har en viss häst på span i tyskland och holland.

Just nu är jag förväntansfull på typ allt, vill få saker till stånd! Jag vill:

- Banta = gå ner 5 kg tills sommaren
- Bli av med sockerberoendet
- Få en nom rock som jag hoppas är på G
- träna supermycket
- Skaffa pengar och resa till Thailand
- Må bra i livet
- Få min nya häst

Tjaa rätt så mycket det? Vill så mycket få min nya häst nu, orkar inte vänta längre alltså! Villvillvill nu, men Tess ska ordnas först, finisen. Tänk att jag inte har sett min häst på flera veckor? Sick, saknar henne men vet att hon har det bra där så inget dåligt samvete på det sättet.

Juste nu kan jag skriva ut ett löfte här: Jag tänker inte dricka alkohol före jag har min dimission och efter det inte på jäkligt länge. Orkar inte, jag blir som Mike i jersey shore går omkring med vattenflaska på nattklubben NOT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar