26 november 2012

Fram och tillbaka

Var 100% säker på att lägga ner bloggen, letade länge efter stället man tar bort den o.s.v. Men ville inte ta bort den helt, likom mer låsa den men det gick inte så därfö kan vi tacka blogger att den är kvar nu. Nu när jag inte har bloggat och har gett mig friheten att skita i det så har jag haft sån blogglust och idéer ploppar upp var femte minut, killer-inlägg, roliga grejer, sarkasm etc. Svårt att sätta fingret på. Ska nu försöka fortsätta, eller försöka få det att rulla på. Funderar fotfarande på att stänga den, men jag vill försöka orka!

Det som blev min inspiration nu är Hööks sidor och tänkte ta fram lite favoriter som kanske kommer att landa i köpkorgen i något skede. Jag har ju kanske en häst på gång. Har en så jäkla cool grej som kanske sker och som jag gärna igenomför.


Hatade förr, gillar nu, hööks 8,50 euro

Hööks 45 euro

Lami-Cell hööks 48 euro


Hööks 18 euro


Hööks 9,95 euro


1 kommentar: