05 november 2012

Struntprat

Ingen aning vad som hände igår med bloggen, la upp en video och så vips funkade ingenting på hela bloggen? Hjääälp, noja fick ta bort den för att få resten att synas igen... Vaknade nyss hemma hos killen, ensam. Bu han hade rymt iväg för att läsa på inträdesprov, morr alltså.

Idag ska jag vara hurtig x 100 jag ska nämligen gå på gymmet två gånger! Och nej är inte dum, men ska först jobba med personaltrainer vilket innebär muskler och senare ska jag på en 45 minuters spinning, shalalaaa! Fitness kommer här nu, kulkulkul. Resten av veckan är också mest träningsplanerad plus ett möte med the love of my life = Happy på torsdagen, jei!

Nu ska jag klä på mig och dra mig hemåt för att börja få gång dagen, alltså gymmet kl.2! 

Btw hade en kul dröm, jag hade 4 hästar Dario, Happy, Tess och sen en ny storhäst. Önskedröm right? Men skulle gärna byta Dario mot Landfried isåfall.


Torsdan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar