12 november 2012

tråkigt.com

Öppnat bloggen många gånger idag och försökt skriva, men bara huvudet tomt. När jag red, då var det lätt, lade upp långa inställda när jag skulle på resa för att hålla bloggen igång, och vissa inlägg var riktigt bra. Det var allt från varför jag valde Tess till våra framtidsplaner, det var lätt då. Allt var så kul då, hade så mycket att se fram emot som jag aldrig tidigare hade haft förut. Måste nypa mig i armen då för att fatta hurdan fin häst jag hade liksom, sen smälldes allt bort bara pang! Fuck.

Ni förstår, har inget att skriva om bara längre, och sitter bara och är irriterad och avundsjuk på andra med deras hästar och planer, och när de är sura över ett dåligt ridpass, jag vill också ha ett dåligt ridpass nu! Eller ens bara möjligheten till det, morr! Och sen är jag också störd på bloggar som har massor av läsare, som bloggar dåligt, antingen skriftligt, intressemässigt eller bloggar en gång i veckan, och woppaa de har 700 followers, what?  Yes jippie okej jag har 400 unika om dagen, men ändå! NOT GOOOOOD.

Vad ska man göra idag? Gymma igen, igår var det shape och lite visade lite maskiner åt Lina, ganska simple. Idag ska jag gå på lätt spinning = 45 minuter, och sedan göra träningsprogramet efteråt. Juste cyklar igen, vad kul då, iskallt ute jue. Livet är tråkigt just nu alltså!


1 kommentar:

  1. Hur får du tidindtällda inlägg med blogger? (:

    SvaraRadera