15 november 2012

När jag har pengarna:

Känns konstigt att skriva till nya hästen? Men så kommer det ju att bli i stortsett, nya grejer = den nya hästen ojoj. Men anyway lite grejer som jag har tänkt/drömmer om att inskaffa i något skede när jag har pengarna.



Mega nom! KEP- Swarowski, denna kommer jag att sätta undan pengar och spara till, så snygg! Vet att det finns massor delade åsikter om den, men jag älskar iallafall! Priset är bara hemskt...



Orange, rosa eller lila nya JinStirrup. Har ju röda menmen skulle vara kul med en till färg.


Nån snygg Animo kavaj, ingen aning vilken men nån snygg!


Dessa är bara för snygga, men tror nog aldrig att jag köper, eller kanske om jag börjar tävla dressyr igen. Från Hööks då.

Like like like hööks igen. Stilren och snygg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar