03 november 2012

TACK

Jag vill bara ge ett stort tack till mina snälla föräldrar som hjälper mig i min hobby, utan dem skulle jag inte lyckas. De har hjälpt mig från första början sen jag fick min första häst, mamma har varit med och hjälpt till och sköta och hantera, pappa har skjutsat och hjälpt till med "det ekonomiska" på många plan.

Utan föräldrars intresse och verksamhet inom ridsporten så är det nog väldigt väldigt svårt att lyckas och att nå "toppen", väldigt svårt. Haha skulle aldrig ha ridit överhuvudtaget om min mamma inte skulle ha satt mig på en ridskola när jag var 6 år, minns att jag var rädd för hästar lite. Utan en knuff? Rida? Nejdå. Alla mina syskon har ridit, föräldrarna har väl tyckt att det är en bra hobby och båda två har "hållt på med hästar förr" eller mamma iallafall men de har också varit inblandade till viss mån i pappas liv. Av 3 syskon var det jag som fortsatt, nu ridit 13 år.

Mina föräldrar är de som har velat att jag ska utvecklas också, "köp nu storhäst" hörde jag det sista året jag hade Habbe, de ville att jag skulle kunna utvecklas mera och mamma var väl också intresserad att rida själv, det skulle hon med Tess också men det hann aldrig bli av...

Vill bara säga tack för allt stöd, alla pengar och all tid ni lägger ner på mig och min sport, tack!


Mamma och första ponnyn Veraz

Habs känner väl alla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar