01 november 2012

SÅ UTMATTAD

Hallå allihop igen, gud alltså vad trött jag är nu! Gårdagen spenderades hos Lina med Maria och Kajsa och vi somnade efter 3 nångång och vaknade 8? Så är D.Ö.D. Iallafall efter att jag varit på gymmet i två timmar nu, och vet ni det var första ordentliga träningen jag gjorde på 2 veckor? Mitt ben har varit galet sjukt och har gett kroppen en välförtjänad vila, och idag skrev jag kontrakt på SATS så nu hello träning! Hade möte med personaltrainer idag som hjälper mig och så, satt upp ett bra schema, likey♥.

Idag ska jag se min mushimushi kille och ÄTA är alldeles utsvulten just nu efter gymmet, och sedan bara CHILLA gud så skönt! Imorgon ska jag försöka dra på spinning och kvällen så vet jag inte alls? Hoppas inte ut då jag VILL på zumba 9.30 lördagmorgon, men you never know.

Ska nu vila ögonen på jersey shore ett tag och hoppas jag hålls vaken, tjingeling hörs senare!

albino jag död som nåt på morgonen sexy and I know it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar