09 november 2012

TRÅKIGT

Hemma igen nu och har hunnit smälla i mig flingor, ett ägg och en surskorpa, jees träning gör en sjukt hungrig! Men ja 55 minuters spinning och gav verkligen 190% med hårt motstånd, gud vad ens kondition har blivit bra redan nu! Första gången dog jag ju i princip... Men ja känner mig duktig, cykla dit i det iskalla vädret, spinning 55 minuter, träningsprogram 45 minuter och sedan cykla hem igen. Jobbigt.

Ingenting händer idag *suck* så ska väl bara vara hemma, jätte kul jue... Men ja 3:e natten hemma den här veckan, inte normalt. Men vad kan man göra då? Får väl sova ut ensam istället då, och spendera morgonen med mig själv, superkul det med. Hade tänkt mig GÖRA något idag, men NEJ.

Godnatt då alla.


På väg från gymmet, inte så glad att veta att en cykeltur hem väntar

3 kommentarer: